środa, 6 kwietnia 2016

Urodzinowo

Mam trochę zaległości w prezentacji karteczek :) Aktualnie pracuję nad kartkami komunijnymi i oczywiście większość wyszywam na aida 20. Teraz nie muszę kombinować z wielkością wzoru, jest tak jak chcę :) Zanim jednak je pokażę, to kilka zaległości :) Dzisiaj karteczki urodzinowe. Pierwsza to torcik, sama taki dostałam i ucieszyłam się jak znalazłam wzór.




Druga karteczka urodzinowa, to prezent dla Julii. Jak wiadomo często reaguję na takie wezwanie. Misiek z balonikami poleciał więc do Elbląga.




Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Cieplutko pozdrawiam i do następnego razu :)

13 komentarzy:

  1. Super karteczki. Nie szkodzi, że zaległe, ważne że powstają i je pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Torcik niezwykle apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Misio kudłaty ja żywy, a torcik bombowy - przymierzałam się kiedyś do tego hafciku, widać, że warto.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z tortem robi duże wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, karteczki urocze. Spodobał mi sie ten torcik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna ta karteczka! :) I jak pięknie wykonana..jak wszystkie zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne kartki. Ogladam i napatrzec sie nie moge :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie są kapitalne! Jakbym musiała wybierać, to byłby to trudny wybór, ale ostatecznie wybrałabym torcik :)

    OdpowiedzUsuń