sobota, 10 sierpnia 2013

Dziurawiec i kwiatuszek

Zanim jednak o dziurawcu, to na początku jeszcze jeden kwiatek richelieu. Po ostatnim poście wysłałam karteczki do koleżanek  "blogowiczek". Komentarze tak mi się spodobały, że postanowiłam  je obdarować.  W ten sposób jedna kartka została wysłana do Oli, a druga do Aldony. Obydwie przesyłki są już na "miejscu", więc mogę pokazać drugą karteczkę, której tutaj jeszcze nie pokazywałam.



To teraz o dziurawcu i wcale nie mam na myśli roślinki, tylko sweterek. Przy "pokazie" niebieskiej bluzeczki wspomniałam, że sesja zdjęciowa objęła jeszcze jedną rzecz - sweterek w dziury, potocznie przeze mnie nazwanym dziurawcem. Mój poprzedni sweter mi się "opatrzył", a zrobiłam go z bardzo przyjemnej włóczki i szkoda mi było się z nią rozstać...




Jest idealny , kiedy nie jest bardzo gorąco. Często rano przydaje się, kiedy wybieram się do pracy, a nie zawsze o 5.30 jest tak ciepło jak przez ostatnie gorące dni.





Oczywiście chciałam bardzo podziękować za miłe słowa pozostawione pod ostatnim postem. Możecie być pewne, że jeszcze będę pokazywać coś z haftu richelieu. Oczywiście witam bardzo serdecznie Nowe Obserwatorki.

8 komentarzy:

  1. Robisz piękne prace,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko - hafciki śliczne i pracowite. Sweterek jak znalazł na chłodniejsze poranki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek. A kartki obłędne, nie dość, że piękny wzór, to jeszcze czerwone...:)Uwielbiam czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, jeszcze raz dziękuję za karteczkę. Ta, którą dzisiaj pokazujesz też jest piękna. Spójrz na mojego bloga ile zebrałaś pochwał:)
    Dziurawiec to bardzo przydatna rzecz:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam u Ciebie i jest mi niezmiernie miło :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek jest świetny, bardzo na topie :) Kartka prześliczna, uwielbiam własnoręcznie robione kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robią wrażenie Twoje prace - są prześliczne, a sweterek super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie dziurawe sweterki - bo zawsze pasują na wiele okazji ;) a hafcik piękny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń