niedziela, 30 września 2018

Porządki cz. III

Powinien być post tydzień temu ale przywitałam jesień ostrym przeziębieniem, nie miałam ochoty na nic. Nadrobię to dzisiaj, będzie co oglądać. Wspominałam, że w ostatnim porządkowym poście będą obrazki i tak się stanie. Zaczynam od ostatnio wykonanego czyli prezent na 40-te urodziny. Miał być obrazek z sentencją, w kolorach niebieskich. Oto on. Pierwsze zdjęcie jeszcze praed praniem, tuż po skończeniu wyszywania.


Drugi obrazek to też zamówienie. Podobny wykonywałam rok temu. Chciałam coś zmienić ale klient chciał taki sam. Troszkę zmieniłam kolorki :)

Następny obrazek to prezent dla miłośniczki kotów. Mam nadzieję, że się spodobał :) Też dawno temu był już wyszywany i prezentowany na blogu - moje początki blogowania :)

Kolejny prezent, tym razem dla znajomej siostry zakonnej. Bardzo lubię go wyszywać :)


Ostatni obrazek powstał na potrzeby sklepu. Nie ukrywam, że bardzo szybko znalazł swojego nabywcę :) Pewnie jeszcze jeden powstanie :)

Na dzisiaj to by było na tyle. Za tydzień karteczki ślubne. Miłego tygodnia Wam życzę :)

3 komentarze:

  1. Bardzo różnorodne prezenty- mnie szczególnie spodobał się kot.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace, troszkę Ci zazdroszczę, że tak u Ciebie sie szybko sprzedają, ja próbowałam coś sprzedać, ale zawsze znikome sprzedaże, nie wiem czy cena nie taka, czy prace brzydkie.

    OdpowiedzUsuń