niedziela, 4 września 2022

Srebrne gody

Pojawiam się po przerwie ale uprzedzałam Was, że niestety tak będzie. Sytuacja w domy nie pozwala mi na wiele działania igiełką, a jak wiadomo do wyszywania potrzebny jest spokój :) Jak ja sobie powtarzam, to po prostu życie. Pozostajemy przy ozdobnych workach na wino z okazji rocznicy ślubu. Ostatnio był worek na 40-tą rocznicę ślubu, a dzisiaj worek z okazji 25-cio lecia :) W przygotowaniu worek z okazji ślubu :)  Udało mi się nawet zakupić super srebrny materiał, który "wykończyłam" czerwoną kanwą. Obrazki wyszywałam na kanwie aida 18. Klient zadowolony, ja też. Teraz wy oceńcie :)








Dzisiaj tyle :) Następny będzie wspomniany worek na wino z okazji ślubu :) Miłego tygodnia Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. Śliczne serduszko. Pozdrawiam wrześniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek ozdobił śliczny haft. Fajny pomysł na upominek. Świetnie się całość prezentuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń