piątek, 21 lutego 2014

Radosne doniczki

Dzisiaj obrazek, który zajął mi tylko albo aż trzy tygodnie. Zaczęłam go podczas urlopu, dobrze Justynka zauważyła, że coś wyrasta  z doniczek, no i wyrosło! Oto dwa króliczki i kwiatki, które chyba mogą być margerytkami . Sam obrazek nie zajął zbyt wiele czasu, wyszywało się go bardzo sympatycznie. Gorzej było z wykończeniem, kilka pruć, kilka poprawek ale z końcowej wersji jestem zadowolona.






Dziękuje za miłe słowa pod ostatnim postem. Serdecznie witam Nowe Obserwatorki.

17 komentarzy:

  1. Jakie słodkie te zajączki. Śliczny obrazek.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁADNIUTKIE I BARDZO RADOSNE DONICZKI, A KICAJKI MILUSIE! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Uwielbiam te małe słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyrosło z tych doniczek! Ozdoba na święta pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie wspaniałe, wiosna, wiosna ale w jakim stylu , piękny haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześłiczne te króliczki, a margerytki wyglądają jakby się ze sobą droczyły. Ślicznie wykonany hafcik. Ściskam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Uwielbiam ten wzorek:) Zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A lovely finish - I love Somebunny (:
    Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik, bardzo wiosenny :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki Ci wyrosły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jakże ja uwielbiam ten wzorek! Cudownie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super króliczki! dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia i zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Backstitche działają cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są te króliczki, też na nie mam chrapkę, wzór przygotowany, ale żeby znaleźć czas na te piękności

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wzór już od dawna "chodzi" po mojej głowie. Jest uroczy. Ciekawa jestem jak go oprawisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń