sobota, 22 marca 2014

Pudełeczko

Dzisiaj zupełnie coś nowego w moim wykonaniu - pudełko na prezent. Jakiś czas temu kupiłam sobie na giełdzie kwiatowej różniaste pudełka . W ten sposób powstał nowy "produkt" w moim wykonaniu. Wzorek wyszyłam na kanwie 18 nie muliną, a nicią metalizowaną. Zakupiłam ich ostatnio dość dużo dzięki koleżance mojej córki. Świetnie się nimi wyszywa, już mam następne pomysły w głowie tylko czasu brak :(
Aby lepiej pudełko wyglądało na zdjęciach, wrzuciłam tam swoją bransoletkę :)




Bardzo dziękuję za liczne komentarze pod króliczkiem:) Witam serdecznie nowych obserwatorów, czujcie się tutaj dobrze, napiszcie czasami jakieś słowo - najlepiej miłe :)

14 komentarzy:

  1. I tym sposobem nie jest to już zwykłe pudełko, wygląda świetnie i tak nietypowo! ;-)) Nadałaś mu nowy wygląd, bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustowne to pudełeczka, świetne na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci to wyszło :)efektowne pudełko na prezent
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo pudełeczko może być fajnym prezentem, a co dopiero z zawartością :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Pomysłowy dodatek do prezentu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, oryginalne pudełeczko wyszło. Świetne wykonanie, hafcik uroczy! Bardzo mi się podoba!!!
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko rewelacja, śliczny hafcik.
    Agatko, mam pytanko codo muliny - czy ta dziewczyna sprzedaje?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam ale możesz zapytać ją samą - zapraszam na Jej bloga.Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetnie zagospodarowany hafcik, masz wielki talent w pięknym oprawianiu swoich haftów, bardzo mi się podoba to co robisz!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło! Takie pudełko samo w sobie jest prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, idealne na prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne pudełeczko - hafcik cudnie delikatny !

    OdpowiedzUsuń