sobota, 25 października 2014

Prezent od córki

Dzisiejsza sobota była wspaniała! Postanowiłam, że muszę się Wam pochwalić - w końcu nie zdarza się to codziennie. Otóż w najbliższych dniach będziemy mieli z Mężem rocznicę ślubu i Nasza córka postanowiła Nam sprezentować pokaz i sesję fotograficzną z ptakami. Nie ukrywam, że w momencie kiedy usłyszałam o potrzebie wolnej czasowo soboty, coś podejrzewałam - znam krąg Jej znajomych :) Cały tydzień się martwiłam, że nic z tego nie wyjdzie ze względu na pogodę... Wstaję dzisiaj rano po 7-ej i patrzę, a tu piękne słonko. Dominika wspominała, że pogoda zamówiona i wszystko się udało.

Moje pierwsze spotkanie z sową o imieniu Jadzia



Tutaj oczywiście zdjęcie w towarzystwie Męża i Jadzi



Przedstawiam Zosię - pustułka (najmniejszy sokół w Polsce) w towarzystwie Bartka z A.KUKU



Najlepsze na koniec - jastrząb Harrisa o imieniu Sijo



Różne rzeczy miałam na głowie ale jastrzębia po raz pierwszy!




I w ten oto sposób miałam cudowną sobotę. Dziękujemy córce za taki niespodziewany i niepowtarzalny prezent :) Teraz sami rozumiecie, że trzeba było się pochwalić :) Przesyłam Wam buziaki!

27 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie jest obłędne: Jadzia wyraźnie pozuje do niego wraz z wami! Gratuluję rocznicy oraz bardzo pomysłowej córki. Wielu takich wspaniałych rocznic!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, chodziło o trzecie zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń

  3. Ojaaaaaaaaaa, no to rozumiem, taki prezent to trzeba się chwalić ! Macie fantastycznie pomysłową i kochającą córkę. Nie " odfajkowała " prezentu, tylko dobrze przemyślała, by sprawić Wam przyjemność. Jak dla mnie rewelacja !
    Dołączam do orszaku składających życzenia - Wszystkiego NAJ , NAJ !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny prezent, jak ja Ci zazdroszczę takiej sesji :) a i wszystkiego naj z okazji rocznicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny prezent, Jadzia bardzo fotogeniczna. Z jastrzębiem na głowie można się wybrać prosto na wyścigi w Ascot.

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero prezent! Moje gratulacje! Serduszkowe zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Córka wymyśliła wspaniały, niebanalny, wyjątkowy prezent. Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam i składam najlepsze życzenia z okazji jubileuszu.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł, wspaniałe zdjęcia i cudowna córka co takie pomysły ma. Jak ja zazdroszczę... Nie podrapał cię pazurami ten ptasior na głowie, wiem jakie szpony mają takie ptaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny prezent i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooryginalny prezent i wspaniałe przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, cudowny prezent, jedyny w swoim rodzaju, niezapomniany, takie wrażenia - łał. To ja skromnie dorzucę moje życzenia na rocznicę - Niech Wam się dalej szczęści w miłości i zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! Prezent fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko życzę Wam wszystkiego co najlepsze i kolejnych lat spędzonych razem. Wspaniały prezent dostaliście od córci. Fajnie wyglądacie z tymi uroczymi ptaszorkami. Super fotki
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Październik obfituje w rocznice, jak widać. Agatko, wszystkiego najlepszego z okazji tej (?) rocznicy ślubu, oby szczęście Was nie omijało. Córka pięknie to zorganizowała, a sówka i jastrząb fotogeniczni. Sto lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny nietuzinkowy prezent. Piękne ptaki swojego czasu odchowaliśmy kilka pustułek sierotek i jedną postrzeloną sowę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obowiązkowo trzeba się chwalić takimi prezentami :))
    Zdjęcie z ptaszęciem na głowie rewelacyjne! A nie podrapał Cię?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowy prezent dla wyjątkowych ludzi. To szalenie wzruszające, że nasze dzieci chcą zrobić dla nas coś fantastycznego. Dużo miłości zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała sesja, bardzo nietypowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i pięknej sesji zdjęciowej, ciekawe ile osób w Polsce może się pochwalić tak zaprzyjaźnionym jastrzębiem! Tak na marginesie- my z mężem też październikowi! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejnych rocznic z tak zaskakującymi niespodziankami, , ale macie pasje , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sesja. Z tym jastrzębiem na głowie Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale genialny prezent! Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja spóźniona bardzo, ale dołączam się do życzeń: wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Męża, i kolejnych lat w zdrowiu i miłości! Prezent bardzo nietuzinkowy, oryginalny :) Fajne ptaszory!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! Sowa Jadzia boska:) ha i ten jastrząb na głowie. Ja to bym chyba narobiła w gacie : P

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje i szczerze zazdroszczę Wam takiego prezentu!
    Moim marzeniem też jest sesja z drapieżnymi ptakami, a nawet posiadanie może kiedyś takiego!! Domyślam się że wrażenia super, po obcowaniu z naturą w realu a nie na szklanym ekranie!!

    OdpowiedzUsuń