niedziela, 13 września 2020

Aniołki i Matka Boska

Dzisiaj pokażę cztery małe obrazki, które wyszywałam na zamówienie. Bardzo lubię takie zamówienia, które szybko i przyjemnie się wyszywa :) Na początku były dwa aniołki, przy czym jeden miał być prezentem z okazji chrztu świętego. Wyszyłam i wysłałam klientce. Potem przyszło drugie zamówienie - powtórka aniołka i dodatkowo Matka Boska. Aniołki z racji swojej wielkości schematu wyszywałam na kanwie aida 20, miały być oprawione w ramki określonej wielkości. Matka Boska wyszyta została na kanwie aida 18. Wszystko wyszywałam jednym kolorem muliny. Bardzo przyjemne zamówienie :) Pora Wam pokazać :)


Na dzisiaj tyle :) Za tydzień będzie minionek, którego wyszywałam z okazji ślubu. Miłego tygodnia Wam życzę i bardzo dziękuję za odwiedziny :)

5 komentarzy: