niedziela, 24 października 2021

Szalik i mitenki czyli kolejne zamówienie

 Pozostajemy w temacie "robótek na drutach". Dzisiaj przedstawię Wam kolejne zamówienia, tym razem wykonane na drutach. Pierwsze to szalik komin w kolorze czarnym. Bardzo sympatycznie się robiło chociaż wełna w kolorze czarnym. Zostało mi wełny i postanowiłam w prezencie dorobić mitenki czyli rękawiczki bez palców. Mitenki ozdobiłam guzikami, żeby nie były takie "poważne". Oto zdjęcia kompletu :)




Drugie zamówienie to mitenki. Klientka wybrała wzór czyli mitenki dwukolorowe z kokardką. Stwierdziła, że chciała by połączenie koloru szarego z żółtym ale nie była zdecydowana co do kolejności. Postanowiłam zrobić dwie wersje, żeby było Jej łatwiej się zdecydować i w efekcie wybrała żółto szare :) Pierwsze zdjęcie, to wzór mitenek :)


Na dzisiaj tyle :) W następnym poście również będą mitenki czyli nowe modele, którymi się zajęłam. Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia, miłego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. Wspaniałe, rzetelnie wykonane arcydzieła! Szalik cieplutki, prezentuje się doskonale z czapeczką w kształcie kufla piwa. Do tego mitenki z guziczkami dopełniają robotę, tworząc wspaniały i oryginalny zestaw! Bardzo się cieszę, że trafiłam na Panią i mogę nosić tak ślicznie wykonane rzeczy. Pozostanę wierną fanką i na pewno jeszcze nie raz coś zamówię :) Zdecydowanie POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne, wspaniale wykonane i oryginalne - BARDZO dziękuję za komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń