sobota, 28 maja 2016

Komunia Święta cz. 3

 Dzisiaj ostatnia "komunijna prezentacja", wszystko na zamówienie :) Przygotowywanie obrazków na kartki komunijne, na ślub czerwcowy i specjalne zamówienie na zaproszenia na 80-te urodziny. Poza tym muszę się pochwalić, że w Naszym mieście czyli w Jaworznie powstała kawiarnio - księgarnia "Niebo w mieście", gdzie jest regał z Naszymi Tworkami czyli córki, Mojej Przyjaciółki  i moimi. Igła w dłoń i xxx. W sklepie też zrobiło się pusto :) Nie narzekam, jestem bardzo zadowolona, tylko doba jest strasznie krótka. Zaglądam na Wasze blogi ale ciągle brak czasu na komentarze, jutro nadgonię :)







Powstało także pudełeczko na prezent z okazji Komunii Św. dla chłopca.




I to tyle na dzisiaj. Bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnimi kartkami. Na kanwie aida 20 naprawdę super się wyszywa, a i efekt bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam, do następnego razu :)

12 komentarzy:

  1. Klejnociki w świecie kartek! ten wzorek z HS też gdzieś u mnie leży, kiedyś kupiłam i zapomniałam o nim... Kanwa 20 na razie trochę mnie przeraża, ale miałam już swój "chrzest" przy haftowaniu breloczka, teraz pora zabrać się za obiecane na dogo zakładki. Tak więc spróbuję i ja zaprzyjaźnić się z 20 ct :))) Cieszę się, że Twoje kartki tak dobrze się sprzedają - są naprawdę przepiękne i bardzo praco i czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace...zwłaszcza zachwycające jest to pudełeczko !
    Kochana...nie wiedziałam,że mieszkasz tak blisko mnie :)
    Uściski słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności! Gratuluję sukcesów i trzymam kciuki za następne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Pozdrowienia z Białorusi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Super, że mają nabywców. Życzę jeszcze więcej zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle, mistrzostwo! Świetne te komunijne wzorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, wspaniałe i świetnie dopracowane karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wzory i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń