sobota, 8 listopada 2014

Aniołkowe candy

Już niebawem będzie drugi roczek blogowania. Dzisiaj mogę już pokazać niespodziankę, o której wspominałam w poprzednim poście. Szykuję dla Was aniołki, które będą prezentem; jeden jest już gotowy, a drugi w trakcie realizacji.



Zasady Candy
1. Zostań obserwatorem mojej strony
2. Napisz komentarz pod postem zostawiając po sobie miły ślad na  mojej stronie
3. Napisz o zabawie na swoim blogu, może to być umieszczony baner na Waszym blogu z linkiem zwrotnym do mnie lub osobny post - jak Wam wygodniej :)
4. Jeżeli nie posiadasz bloga, a chciałbyś wziąć udział w zabawie, zostaw komentarz pod postem wraz z adresem mail

A oto banerek, o którego umieszczenie proszę na swoim blogu :)
Zapisywać możecie się do 14.12.2014 do godziny 23.59.


Dziękuje Wam za obecność i pozostawione komentarze, dzięki temu wiem, że warto działać, że Was to interesuje. Dziękuję, że jesteście :)

46 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zgłaszam :) Śliczne Aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, nie mogę oprzeć się temu aniołkowi a zatem chętnie go przygarnę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią dołączam do zabawy. Banerek na mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko ja jestem chętna na aniołka,może drugi raz mi szczęście u Ciebie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie cuda szybko ustawiam się w kolejce:)
    Baner juz u mnie jest http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na życzenia z okazji rocznicy nadejdzie jeszcze czas:) Tymczasem podziwiam aniołki i ustawiam się po nie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki piękne, życzenia będą w odpowiednim czasie, tymczasem zapisuję się. Banerek w pasku bocznym już wisi. http://dorianowo.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jak ten czas leci == życzę co najlepsze
    a po Aniołka napewno stanę w ogonku hihi - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię anielskie klimaty. Niejeden aniołek znalazł miejsce w moim salonie i chętnie przygarnę kolejne:) Gratuluję kolejnej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem chętna na Twoje aniołki. Może się poszczęści.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne aniołki, staję do zabawy. Warunki spełnione. Zapraszam też do siebie i do mojego candy :-)
    www.onkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zgłaszam a banerek już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wziąć udział w Twojej zabawie, tworzysz piękne prace, więc trzeba korzystać z tej szansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie motywy i kolory :) cudne candy
    banerek wstawiłam tu http://kanwuje.blogspot.com/
    a obserwuję jako kanwuje czytam testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się zapiszę, śliczne aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak tu nie stanąć w ogonku.
    Już lecę dodać banerek na blogu, anioły są wciąż potrzebne na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo by mi się przydał taki aniołek, bo potrzebuję jakiegoś stróża. Dlatego staję grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham anioły wiec nie mozna prześć koóo Twoich obojętie , są śliczne , zapisuję sie oczywiście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne aniołki :) Chętnie przycupnę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki śliczne, chętnie się zapiszę, zajrzałam do Ciebie i zdecydowanie zostaję, zapraszam w odwiedziny do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja.
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne anielskie candy. Sama jednak nie organizuję od jakiegoś czasu takiej zabawy z braku czasu, więc byłoby nie fer brać udział w Twojej zabawie, choć kusisz bardzo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam
    tez zajmuję się haftem krzyżykowym, ale aniołki są tak cudne, że chętnie stanę w kolejce i dołączę się do życzeń
    Zapraszam również do siebie http://lenkanapoddaszu.blogspot.com/
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. To zapisuje się ja jako miłośniczka aniołow pergaminowych , banerek juz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz sobie wyobrażam jak ten aniołek wisi u mojej córci w pokoju nad łóżkiem:) Dlatego z miłą chęcią staje w kolejcę po to cudo:) Banerek już wisi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne aniołki.
    I ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Sympatyczne aniołki więc zapisuję się do zabawy banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zgłaszam:) Aniołkii urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobaja mi sie aniolki, wiec sie zapisuje :) Pozdrawiam. Banerek na blogu http://mulinowehaftowanie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam anioły, a Twoje, które można wygrać są niezwykle klimatyczne. chętnie o nie "powalczę"

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy . Kocham aniołki i zaraziłam tym swoją córkę która wręcz kolekcjonuje aniołki szyte, z porcelany, gipsu czy masy solnej. Wszystkie aniołki znajdą u nas swoje miejsce. Pozdrawiam oczywiście obserwuję i zamieszczam baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuje się po aniołka na święta.
    pozrdawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. kochana z okazji drugiej rocznicy na blogu chciałabym Ci życzyć znalezienia czterolistnej koniczynki aby Ci szczęście przyniosła i złotej rybki - aby spełniła Twoje 3 największe marzenia :)

    z przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się i ja :)
    bernadetaaa@intteria.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obs jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest prześliczny ! Z wielką ochotą i ja wezmę udział:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za piękności. Jako że kolekcjonuję wszelkiego rodzaju aniołki oczywiście się zgłaszam. Miło by było, gdyby dołączyły one do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział w zabawie. Uwielbiam Anioły...
    adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam do obserwatorów i z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    Bannerek: http://happyafterblog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny aniołek! Zgłaszam się! :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również się zapisuję, prawie na ostatnią chwilę bo czasu już nie wiele zostało:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny aniołek !Też lubię "różnorodność " ;) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Banerek dałam na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Oczywiście obserwuję jako Joanna Winiarska
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale się cieszę, że zdążyłam :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń