niedziela, 23 kwietnia 2017

Poświątecznie :)

Bardzo Wam dziękuję za tak liczne komentarze pod ostatnim postem. Dzisiaj chciałabym pokazać ostatnie karteczki i kilka jajek. Zdjęcia robiłam na kiermaszu ale mam nadzieję, że coś tam zobaczycie :) U mnie już temat I-szej Komunii Św. czyli jedna pamiątka, która już jest skończona i jeszcze dwie w przygotowaniu.




Jaja, które powstały w tym roku to wielkość 12 cm i 6 cm. Te małe robiło się bardzo sympatycznie i mam już pewne plany związane z Bożym Narodzeniem.







Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne. Jak zawsze dostałam urocze karteczki od :




Dziękuje Wam za odwiedzinki i życzę Wam miłego tygodnia tygodnia :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękne prace i Twoje i kartki, które do Ciebie dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje hafciki zawsze wprawiają w zachwyt.
    Dziękuję za jedną z pięknych kartek.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, wszystkie Twoje kartki są śliczne. A kanwa to 16, czy drobniejsza?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, to akurat wszystko wyszywane na 18 ale ostatnio więcej wyszywam na 20. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wszystkie prace jak zwykle dopracowane w najdrobniejszym szczególe. Zachwycam się tą precyzją wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za te wszystkie karteczki , to jest "krecia robota ":)
    Jajka - pisanki zachwycające :0

    OdpowiedzUsuń