niedziela, 28 kwietnia 2013

Krakowska Wiosna Craftowa

Wolna sobota, a ja w Krakowie ale tym razem nie w pracy tylko na zlocie srapcowym. Była okazja poznać trochę osób "zakręconych" podobnie jak ja i dodatkowo mogłam uzupełnić zapasy do tworzenia nowych kartek. Poza tym wzięłam udział w wyzwaniu sklepu Agateria. Trzeba było stworzyć kartkę, gdzie tematem przewodnim była zieleń. Tak też zrobiłam. Dziękuje dziewczynom za miłe towarzystwo.



A teraz przedstawiam Wam kartkę, która brała udział w konkursie. Zieleń tematem przewodnim :-)



Kwiatki, perełki w płynie oraz kryształki pochodzą z scrap.com.pl


4 komentarze:

  1. Przepięknie wykonana kartka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna i bardzo gustowna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i ciekawe spotkanie. Chciałabym wybrać się kiedyś na takie spotkanie, tylko jako dziwnie ... brak czasu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń