niedziela, 17 maja 2015

Pudełko na biżuterię

Jakiś czas temu znalazłam wzorek, który bardzo mi się spodobał i postanowiłam go wyszyć. Trochę czasu minęło zanim zdecydowałam jak go "użyć". Zastanawiałam się czy ma to być obrazek, czy jako oprawa na zeszyt. Dopiero wizyta w empiku podsunęła mi pomysł - pudełko na biżuterię. Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Oto gotowe pudełko.





Bardzo się cieszę, że zaglądacie i komentujecie. Dziękuję za życzenia zdrowia, w tym tygodniu wizyta u ortopedy i wszystko będzie jasne. Życzę Wam przyjemnego tygodnia - dużo słoneczka :)

23 komentarze:

  1. Agatko, piękny hafcik - a pudełko rewelacja i pasuje na biżutki, że hoho.
    Dużo zdrówka Ci życzę, a ręce kuruj i oszczędzaj, bo takie ręce to skarb.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne w każdym calu! Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pudełeczko na pewno spełni oczekiwania każdej damy, jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne pudełko, takie dziewczyńskie :) zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie idealnie dobrany hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko, wspaniale dopasowany hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och idealne! I idealnie trafia w mój gust! Świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! Czy takie pudełka są w Empiku?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł i faktycznie ciekawy i ładny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko przepiękne, kobiece, delikatne, urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie !!Pole biżuteria jest wspaniały!
    pozdrowienia
    Marion

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wykonane. Dobrze, że poszłaś akurat w kierunku szkatułki, a nie karteczki, przez to haft zyskał na wyglądzie, bo oprawa jest doskonała.)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pudełko a ten hafcik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł-jako ozdoba pudełka wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne pudełeczko, delikatne, subtelne, cudeńko! Pozdrawiam milusio!

    OdpowiedzUsuń
  16. O raju piękne to pudełko Ci wyszło a hafcik uroczy bardzo dobrze wybrałaś to zestawienie. Jest jakaś seria z tych wzorków czy tylko jeden? Jeśli byś mogła podzielić się wzorkiem to mój adresik chmara3@tlen.pl Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieziemsko piękne to pudełko, cudnie dopracowane wszystkie szczegóły, a hafcik to już zupełnie osobna bajka, bo sam w sobie jest malutkim arcydziełem :)

    OdpowiedzUsuń