niedziela, 16 października 2016

Obrazki z aniołkami

Dzisiaj przedstawię Wam obrazki, które powstały na potrzeby sklepu. Wspominałam, że moje prace są prezentowane w księgarnio kawiarni katolickiej "Niebo w mieście". Oprócz kartek mogę również sprzedawać tam obrazki i dlatego tematyka "aniołkowa". Jeden obrazek jest Wam  znany, a dwa kolejne powstały z "potrzeby chwili".





 Dziękuję za komentarze pod workami. Najważniejsze jest dla mnie zadowolenie klienta :) Wam bardzo dziękuję za miłe słowa, które dopingują do działania. Miłego tygodnia :)

18 komentarzy:

  1. Urocze! Tez mam w planach Aniołka, ale realizacja wciąż sie przesuwa w czasie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, delikatne a jakże urocze.
    Cieszę się, że Twój sklepik "kwitnie".
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, zwłaszcza ten trzeci bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe obrazki, ślicznie się prezentują w tych ramkach:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie aniołki...podobają mi się zwłaszcza te jedno kolorowe:)
    Piekna ozdoba ściany...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie malutkie jednokolorowe.Fajnie się komponują w ramkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie! Super, że sklepik prosperuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, prześliczne obrazki. Ten pierwszy taki typowo dziecięcy, słodziutki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze, oby szybko znalazły nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazki, na pewno szybko znajda nabywców :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, jeden ładniejszy od drugiego. Uwielbiam obrazki z aniołkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo efektowne mimo mono koloru i spokojnych ram. Lubie to! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej super trafiłaś :) też bym chciała by kiedyś ktoś tak docenił moje prace.

    OdpowiedzUsuń