wtorek, 14 marca 2017

Kartki wielkanocne cz. I

Witajcie serdecznie po miesięcznej przerwie  :) Jak się okazuje mam ciągle problem z czasem i mam duży problem z publikowaniem postów raz w tygodniu. Nawet ne obiecuję, że to się zmieni, bo plany idą swoją drogą, a rzeczywistość niesamowicie mi to krzyżuje. Myślałam, że jak skończy się poprzedni rok to troszkę się poukłada ale okazuje się, że nic z tego. Nic to, damy radę - zawsze to sobie powtarzam :) Dzisiaj zaczynam prezentować karteczki na Wielkanoc. Takie oto dwie skromne powstały, a w przygotowaniu wiele następnych, ciągle wyszywam :)






Oczywiście obrazki wyszywałam na kanwie aida 20, zakochałam się w tej kanwie. Bałam się na początku czy dam radę ale jest super.  Cieplutko Was pozdrawiam i dziękuję za komentarze pod postem walentynkowym :)

11 komentarzy:

  1. Cudne karteczki, kolory są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wielkanocne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wielkanocne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęskniłam... :) Śliczne obie (jaki cudny papier w krateczkę), a zajączek z czerwonym jajkiem skradł moje serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, a ta krateczka jeszcze im dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Ja niestety w tyle z karteczkowa robotą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i takie kolorowe, wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne :) Wszystkie tak piękne, że trudno by się było zdecydować, na jedną konkretną :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna haftowane karteczki. Bardzo podoba mi się ten tęczowy papier w krateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ale przepiękne karteczki, takie kolorowe i ciepłe :3 wiosennie.

    OdpowiedzUsuń