niedziela, 30 czerwca 2019

Dekoracje ślubne cz.I

Witajcie :) Przy jakiejś okazji wspominałam już, że w sierpniu czeka mnie ślub córki :) Oczywiście, mamusia rękodzielnik, córka też, dlatego dużo dodatków robimy własnymi rękami :) Dla mnie to sama radość i wcale nie patrzę na ilości; po prostu działam z uśmiechem na gębie :) Dzisiaj przedstawię Wam ozdoby na butelki z alkoholem. Dodać należy, że butelka na zdjęciach jest tylko pokazowa. Ja wykonałam kwiatki i kokardki, a cała reszta to fantazja Mojej Córki. Zapraszam do oglądania zdjęć :)


Przed Nami jeszcze kieszonki na sztućce przy nakryciach na stołach, aktualnie wyszywane. No i oczywiście poduszka na obrączki :) Wszystko będzie pokazywane po "wykonaniu" :) Życzę Wam miłego tygodnia, moje teraz są bardzo pracowite :)

4 komentarze:

  1. Agata poległam
    Grafika roztańczonej Pary Młodej rewelka!!!! To miłość po grób

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite i wspaniałe. Kosteczki w tańcu mnie rozbawiły, fajny pomysł i dystans do siebie. Dobrze mieć takie wsparcie w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj moja żona by chciała mieć takie winietki na butelki podczas naszego ślubu! bardzo lubi motyw Dance macabre ;) życzę wytrwałości!
    P.S dalej mamy kartkę z życzeniami od Ciebie :p

    OdpowiedzUsuń