niedziela, 26 lipca 2020

Prezent na urodziny

Co prawda dzisiaj miał być inny obrazek przedstawiony ale mogę się już pochwalić obrazkiem, z którego jestem bardzo dumna :) Prezent urodzinowy wręczony, więc dzisiaj się Wam pochwalę. Jestem z niego bardzo zadowolona, chociaż po raz pierwszy nie wystarczył mi sam wydrukowany schemat, musiałam się "posiłkować" obrazem na laptopie. Jestem pełna podziwy dla dziewczyn, które tylko w ten sposób wyszywają :) Obrazek powstał na kanwie "18", mulina ariadna. Najważniejsze, że Jubilatka bardzo zadowolona :) Poza tym na samym schemacie były drobne błędy, które zauważyłam. Klucz wiolinowy i nutki poodwracane - lustrzane odbicie. Dzięki Bogu jakieś wiadomości mi tam w głowie z muzyki pozostały z lat szkolnych :)







Dziękuję za odwiedziny. Życzę Wam miłego tygodnia :) Za tydzień kolejny obrazek, ostatnio wyszywam w większości obrazki :)

1 komentarz: