niedziela, 8 listopada 2020

Wyszywane drobiazgi

 Dzisiaj mały porządek w moich wyszywanych rzeczach. Okazało się, że do tej pory nie pokazałam ostatnich zakładek i notesika. Umknęło mi to gdzieś przy przedstawianiu wyszywanych obrazków,worków czyli rzeczy, które powstawały na zamówienie. Pora naprawić ten błąd :) Motyw na notesie wyszywany jest na kanwie aida 18. Natomiast zakładki wyszywane były na "resztach", które mi zostały. Jestem strasznym chomikiem i wszystko zbieram - zawsze się przyda :)






Mały porządek zrobiony :) Pokazane :) Działam dalej - przede mną dwa obrazki z okazji ślubu. Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Życzę Wam miłego tygodnia :)

4 komentarze:

  1. Notes i zakładki przepiękne! Uwielbiam takie drobiazgi a użyteczność tych przedmiotów podnosi ich wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Zwłaszcza słoneczny notesik wpadł mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Szczególnie notes mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń