niedziela, 11 kwietnia 2021

Dyplom na 40-te urodziny

 Nie było mnie tu trochę ale życie układa swoje scenariusze. Nic to, jestem i zanim pokażę następne męskie obrazki, przedstawię Wam moje ostatnie zamówienie. Doczekałam się dość nietypowego zamówienia czyli dyplomu na 40-te urodziny dla kobietki, która jest pielęgniarką. Podstawą miała być treść dyplomu ale trzeba było gdzieś jeszcze zmieścić postać pielęgniarki. Udało mi się znaleźć dość małą postać ale i tak się okazało, że mogę wyszywać tylko na kanwie aida "20", żeby wszystko się zmieściło. Trochę pracy i efekt zadowalający, zarówno mnie jak i odbiorcę. Obdarowana też się ucieszyła, bo zaraz po wręczeniu bardzo dziękowała :) Oto dyplom :)


 




A to moja Pomocnica przy wyszywaniu i zdjęciach czyli Julka :)



Dzisiaj koniec. Za tydzień ciąg dalszy męskich obrazków. Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego tygodnia :)

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny personalizowany prezent! Pani Agnieszka pewnie zachwycona:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń