niedziela, 21 listopada 2021

Dwa komplety z szalikiem

 Jakiś miesiąc temu wykonałam dla klientki zamówienie - szalik, opaska i mitenki.  Wszystko wykonane z miękkiej w dotyku wełny w kolorze beżowym. Było tylko jedno życzenie, zamiast mitenki na lewą rękę tylko osłonę (lewa ręka niewykształcona całkowicie). Troszkę się zastanawiałam czy podołam zamówieniu ale się udało. Pani bardzo zadowolona i to najważniejsze. Tak mi się spodobał ten komplet, że poszłam za ciosem i stworzyłam podobny do sklepu. Powstał szalik, czapka, opaska, a mitenki były już wcześniej. Wszystko robiłam z wełny w kolorze miodowym. Dzisiaj przedstawiam obydwa komplety :)










To tyle na dzisiaj. Zmykam do wełny i szydełka, przede mną czapka wikinga czyli kolejne zamówienie. Miłego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz