niedziela, 5 grudnia 2021

70-te urodziny i czapka wikinga

 Dla mojej Stałej Klientki przygotowywałam prezent na 70-te urodziny dla mężczyzny z Jej rodziny. Pan jest zapalonym narciarzem i uwielbia piwo Argus. Długo się nie zastanawiałam co zrobię, bo czapka piwa idealnie się nadaje na taki prezent. Pojawił się tylko jeden problem, nie mogłam wrobić napisu "Argus", nazwa własna i mogłoby być różnie. Postanowiłam wyszyć "mały bilecik" na który wykorzystałam nazwę piwa. Może firma zatrudni mnie na kopyrajtera :) Dodatkowo powstał ozdobny worek na alkohol, gdzie wystąpił obrazek narciarza. Dowiedziałam się, że obdarowany zachwycony i po Nowym Roku będę oprawiać prezenty :) Drugą rzecz, którą Wam dzisiaj pokaże jest czapka wikinga. Rok temu klient zamawiał czapki kufel piwa i wspomniał, że interesowałaby go czapka wikinga. W tym roku sprostałam wyzywaniu. Z jednej zmówionej czapki doszło do 4 sztuk czyli zamówienie się spodobało. Ale się rozpisałam... Teraz pora na zdjęcie :)








Troszkę dzisiaj "poszalałam" :) Życzę Wam miłego tygodnia i dziękuję za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz