niedziela, 16 stycznia 2022

Wodnik

 Witam Was w 2022 roku. Pierwszy post po długiej przerwie - dzisiaj będzie krzyżykowo :) Post ku przestrodze rękodzielników, którzy mają zaufanie do klientów. Ja się już nauczyłam :) Przejdźmy do szczegółów. Jakiś rok temu zgłosiła się do mnie Pani, która zamówiła obrazek. Chciała wizerunek znaku zodiaku dla dziewczynki. Znalazłam, wykonałam i.... Pani kontaktowała się ze mną jeszcze przez jakiś czas, a potem zamilkła. Został mi obrazek, który pewnie trafi do sklepu, bo szkoda mi go schować w szufladzie. Muszę tylko pomyśleć nad napisem, bo zostało miejsce na to przeznaczone :) Oto wodnik w wersji dziewczynki :)







Życzę Wam wszystkiego dobrego w tym nowym 2022 roku. Do zobaczenia :) Powinnam dodać, że to pierwszy i jedyny klient, który zamówił i nie odebrał :)

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, Agatko! Przede wszystkim uczciwych klientów. Nie rozumiem tej pani, obrazek jest śliczny! Chetnie bym zobaczyła Barana z tej serii.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna wodniczka cudna - szkoda żeby pokrył ją kurz. Nieuczciwa klientka niech żałuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i mam nadzieję, że ostatni;) Przykre to bardzo, jak ktoś zamawia a potem nie daje znaku życia;) A wodniczka prześliczna;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń