sobota, 16 listopada 2013

Rocznicowe Candy

No i stało się! Sama jestem zdziwiona, że pod koniec listopada mija rok mojego blogowania. Przyznaje się, że obawiałam się na samym początku jak to będzie. Najważniejsze - udało się. Oczywiście wszystko dzięki Wam Moi Drodzy Zaglądacze. Statystyka wyświetleń i komentarze zachęcały do działania i pokazywania moich wytworków. Bardzo Wam dziękuje i proszę o ciąg dalszy :) Chciałabym Wam podziękować i obdarować moimi drobnymi prezentami niespodziankami. Losowanie "przeprowadzę" w mikołajki.


Zasady Candy
1. Zostań obserwatorem mojej strony
2. Napisz komentarz pod postem zostawiając po sobie miły ślad na  mojej stronie
3. Napisz o zabawie na swoim blogu, może to być umieszczony baner na Waszym blogu z linkiem zwrotnym do mnie lub osobny post - jak Wam wygodniej :)
4. Jeżeli nie posiadasz bloga, a chciałbyś wziąć udział w zabawie, zostaw komentarz pod postem wraz z adresem mail

 Na temat prezentu niespodzianki powiem Wam, że na pewno będzie coś ode mnie i coś co pozwoli Wam stworzyć coś swojego :) Zachęcam do  zabawy!

33 komentarze:

  1. Wydaje mi się że jestem pierwsza. Pierwsi nie mają szczęścia, ale ktoś musi :) życzę kolejnych, równie owocnych latek w blogowym świecie :) Pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga :)
    Jak ten czas leci, i tu się z tobą zgadzam. Obserwuję od dawna:)
    Pozdrawiam i życzę weny twórczej, chociaż tej ci nie brak :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, popatrz jak ten czas szybko leci. Rok temu podziwiam pierwsze Twoje pokazane robótki. Teraz już ich więcej i częściej. Życzę Ci dużo weny twórczej i kolejnych blogowych latek. Przecież nie może mnie tu zabraknąć.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji roczku. Zyczę Ci wytrwałości w blogowaniu i pokazuj nam coraz więcej swoich wspaniałych prac.
    A, że bardzo lubię słodycze, to ustawiam się u Ciebie w kolejce. Może będę miała szczęście i Mikołaj do mnie zawita:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu i ja tu dotarłam:))) Życzę Ci wspaniałych prac, ciągłej weny i przemiłych komentarzy:)))
    Oczywiście staję w ogonku po śliczne cacuszko!
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję roczku i życzę wielu następnych!
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję, banerek dodany :)
    Gratuluję rocznicy! u mnie na blogu też właśnie rok minął i zapraszam na candy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma! Zapisuję się ze wszystkich sił.:)) Gratuluję rocznicy! I wielu takich udanych życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To juz rok! Wow :) Zapisuje sie i slę urodzinowe buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wieczór :) A to i ja się skuszę na słodkości :) Kolejnych "roków"życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam zapisuje sie z przyjemnoscia jak mozna:)Uwielbiam niespodziewajki i juz nie moge sie doczekac aby sie dowiedziec co dla nas przygotowalas:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączę chętnie i podziwiam haftowane karteczki.
    Candy reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Pięknie tu u Ciebie :) Z chęcią zapisuje się na Twoje candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy :)
    Staję w kolejce z ciekawością co przygotujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie mogłabym się nie zapisać :) Twoje poczynania obserwuję od dawna :) Uwielbiam podziwiać mistrzowskie hafty w Twoim wykonaniu :0

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również podziwiam twoje prace ,gratuluję rocznicy i zgłaszam swój udział w zabawie pozdrawiam ruminianka blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tego roczku blogowania oby więcej takich rocznic ;)
    Z chęcią się zapiszę i czekam niecierpliwie na wyniki - pozdrówki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku i oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. ufff... zdążyłam :) bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sto lat! i dalszej owocnej zabawy z blogiem.... (mi dalej brakuje odwagi by go stworzyć...) zapisuję się do zabawy.... mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuję sie! Zapraszam również do siebie: szezlaczek.blogspot.com
    Uwielbiam niespodzianki! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) dzisiaj trafiłam na twojego bloga i zaczęłam czytać starsze posty. Jeśli jest możliwość taka to ja z chęcią wezmę udział w twoim Candy :) będę tu witać częściej a na razie twoje candy umieściłam na mojej stronie

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny haft. Staję w kolejce do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mikołajkowe niespodzianki, więc się chętnie zapisuję i czekam z niecierpliwością co też cudownego wyczarowałaś:)warunki spełnione:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Z wielką przyjemnością pomarzę o Mikołajkowej niespodziance.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopisuję się i ja, może tym razem dopisze mi szczęście. Nie mam bloga ale banerek już na fb. Pozdrawiam serdecznie Gosia

    https://www.facebook.com/profile.php?id=10000324312166

    mahgeritan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja też, i ja też poproszę!Gratulacje z powodu Rocznicy i serdeczne pozdrowienia
    Boguśka'
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do dodania następnym razem zabawy na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń