piątek, 25 kwietnia 2014

Kwiatki z kreciej rabatki

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam Wam dzisiaj moje kwiatuszki. Wiele z moich blogowych koleżanek było bardzo ciekawych, co też zrobiłam, dlatego postanowiłam nie czekać dłużej i po prostu pokazać kwiatki z "mojej rabatki". Moim zdaniem, nie jest tak źle z tym moim szydełkowaniem. Jestem zadowolona z szydełkowych kwiatuszków.  Córka już od dłuższego czasu prosiła mnie, abym spróbowała coś zrobić i w końcu stwierdziłam, że dam radę. Oto moje prace :)





Oczywiście dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem. 
Życzę Wam miłego leniuchowania podczas tych dwóch dni wolnych :)

16 komentarzy:

  1. Kwiatuszki śliczne, ale do czego je wykorzystasz? Pewnie córka już ma jakiś pomysł, że Cię o nie męczyła .
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pomysł, to ozdobienie pudełka; córka wykorzysta zapewne do kartek

      Usuń
  2. Agatko, fantastycznie Ci wyszły te kwiatuszki. Widzę jeszcze spory zapasik kordonków, to dopiero będzie się działo.
    Pozdrawiam z deszczowej Małopolski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło za takie słowa od Ciebie. Jak wiadomo z szydełkiem wiele nie działam ale się starałam :)

      Usuń
  3. Z takich kwiatuszków byłyby piękne opaseczki dla dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są słodki i takie kolorowe. Ja osobiście bardzo lubię szydełkowe kwiatki. Jak coś tam zaczynałam szydełkować to właśnie schematów na różne kwiatuszki szukałam i najbardziej mi się one podobały. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę się, robiłam to na "wyczucie" - nie potrafię czytać schematów, wzory na druty tak ale szydełko nie :)

      Usuń
  5. Śliczne! Mogę sobie podać rękę z Twoją córką;) Bo zaprzęgłam moją Mamę do takiego samego zajęcia;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz zdolną mamę :)
      Kwiatuszki są bardzo ładne.

      Usuń
  6. Ale wysyp pięknych filigranowych kwiatuszków, chyba będą ślicznym dodatkiem do kartek! Miłego nadchodzącego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że sprawdzą się na kartkach :)
    Tobie również miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozkwitly u Ciebie te kwiatuszki! Sliczne, przydalyby mi sie na balkon! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń