piątek, 13 czerwca 2014

Kartka na chrzciny

Dostałyśmy z córką "podwójne" zamówienie na kartkę na chrzciny. Jedną miała zrobić Dominika, a drugą ja z racji tego, że miał być motyw wyszywany. Kiedyś znalazłam ten motyw krzyża i zastanawiałam się na jaką okazję się mi przyda, no i proszę. Wyszyłam go nicią metalizowaną i oprawiłam jako wypukły element kartki. Wygląda to dość ciekawie i bardzo spodobało się pani, która ją zamawiała.





Dziękuję bardzo za odwiedzinki i komentarze pod ostatnim postem. Bardzo się cieszę, że festyn dla Mikołaja odniósł taki skutek. Ludzie z dobrym serduchem istnieją :)

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka, a ja spieszę poinformować, że prace jeszcze się sprzedają. Dziękuję z całego serca dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka mam ten wzór tez, ale nigdy bym nie powiedziała, że może być na chrzest

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, bardzo piękna kartka, a to wypuklenie jak zrobiłaś? Włożyłaś coś między kartkę a materiał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadłaś :) Już kiedyś to zastosowałam przy kartkach świątecznych i się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, tyle śliczności ostatnio narobiłaś; pooglądałam hurtem nadrabiając tym samym zaległości.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako setna /100/obserwatorka,narazie bez bloga,podziwiam Twoje prace.Karteczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o kontakt na maila. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń