czwartek, 10 lipca 2014

Zapraszam :)

Witajcie Moi Mili! Z lekkim opóźnieniem chciałabym zaprosić Was do zabawy. Już jakiś czas temu minął mi licznik setnego obserwatora i z tej okazji ogłaszam candy. Ponieważ rozpoczął się okres wakacyjny i urlopowy, postanowiłam dać wszystkim zainteresowanym szansę i poczekać na Was do września czyli macie dwa miesiące na pudełko niespodziankę. Za miesiąc pokażę Wam drugą odsłonę pudełka, które umieszczone jest na zdjęciu. Natomiast w przyszłym tygodniu pokażę Wam co dostała moja setna obserwatorka, wtedy już chyba prezent będzie u Niej (liczę jak zawsze na pocztę polską).


Zasady Candy
1. Zostań obserwatorem mojej strony
2. Napisz komentarz pod postem zostawiając po sobie miły ślad na  mojej stronie
3. Napisz o zabawie na swoim blogu, może to być umieszczony baner na Waszym blogu z linkiem zwrotnym do mnie lub osobny post - jak Wam wygodniej :)
4. Jeżeli nie posiadasz bloga, a chciałbyś wziąć udział w zabawie, zostaw komentarz pod postem wraz z adresem mail
5. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski :)

57 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?:) Zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niespodzianki! Staję w (na razie) małej kolejce, ale do września będzie długaśna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam niespodzianki, oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staję w kolejce, , jestem obserwatorem twojego blogu, banerek wstawiam do siebie gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że się piszę na niespodziankę u ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka u Ciebie?
    Nie mogę tego przegapić !
    Oczywiście, że ustawiam się w kolejce i życzę Tobie i Twojemu blogowi wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianka, na którą bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna niespodzianeczka - oj stanę w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię niespodzianki i chętnie zgłaszam się do zabawy:) Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie :) I zapraszam do mnie na Candy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, ja tam się nie dam długo prosić.;) Zapisuję się!:) Gratuluję setnego obserwatora.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja wydłużam ogonek chętnych na nagrodę :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niespodziewajki :) Z radością stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja również się zgłaszam. :)
    Banerek już na moim blogu: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 100 obserwatorki i piszę się na niespodziankę.
    Pozdrawiam z Sądecczyzny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie warunki spełnione:) Już nie mogę się doczekać drugiej odsłony pudełka. Pozdrawiam i ślę buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam jako 110 obserwator :) zapisuję się do zabawy a banerek wstawiony u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Warunki spełniłam:) Piękne pudełko:) Pozdrawiam Ewelina

    ZainspirowanaEwela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To może i ja spróbuję szczęścia ;) Banerek już wstawiam :) i gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam... obserwatorką już jestem :) Banerek zaraz zawieszę :)
    I cierpliwie ustawiam się w kolejeczce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się z przyjemnością zapisuje na niespodziankę,licząc na szczęście;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już dostałam "niespodziankę" za 100 obserwatora. Dziękuję.)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się i ja:)
    obserwuję a banerek u mnie na blogu.
    pozdrawiam słonecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. ach kocham niespodzianki, zapisuję się chętnie i już nie mogę się doczekać wyników

    OdpowiedzUsuń
  26. acha zapomniałam dopisać, obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  27. pudełko wygląda zachęcająco :) z chęcią dołączę do zabawy
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zielony i uwielbiam kropki !!!! Więc pudełeczko strasznie kuszące :) Ustawiam się w kolejce banerek zawieszony tutaj ----> http://justyna-tworzy.blogspot.com/ i oczywiście obserwuję :) Gratuluję również setnego obserwatora i kolejnych :) Pozdrawiam (,'') muaaaah (",)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama często robię niespodzianki wiem jakie to miłe
    i zaskakujące więc z chęcią się zapiszę ;))) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam candy :)
    a u Ciebie zostaję na dłużej ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Długo nie brałam udziału w żadnych zabawach blogowych typu candy, a dziś od rana kuszę los.
    Gratuluję wielu przemiłych obserwatorów !!!
    Z przyjemnością pomarzę o Twojej niespodziance, może szczęście się wreszcie w tym roku do mnie uśmiechnie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia
    Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością biorę udział w zabawię i bardzo jestem ciekawa tej niespodzianki :) super blog, pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się z miłą chęcią :) banerek na moim blogu zapraszam do odwiedzenia http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Takiej kombinacji oprzeć się nie sposób!
    Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak to dobrze, że przypadki chodzą po ludziach;) Trafiłam do Ciebie z blogusia Ewelinki i bardzo się cieszę:) Mam nadzieję , że wybaczysz mi ten jeden komentarzyk - inaczej musiałabym napisać ich 143 ;) Pooglądałam Twoje śliczne prace, które zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Jest ich tak wiele , a każda jest inna, oryginalna:) Oczarowały mnie karteczki - są boskie:))) Patrząc na owocki Twojej pasji widzę, że kochasz to co robisz, każdy z nich jest dopracowany pod każdym względem, estetyczny ...
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mojej małej dziupli - będzie mi bardzo miło! Być może spodoba Ci się :)
    Ja uwielbiam niespodzianki i fajne zabawy :))) - chętnie się dołączę.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia
    P.S. Porywam banerek do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuje cię natychmiast pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja chętnie staję w kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję !

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię słodycze zatem się dopisuję na ucztę .

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością się dopisuję :) Jejku, mało co, a bym przegapiła!

    P.S. Zapomniałam napisać w komentarzu pod najnowszym postem, mi nie przeszkadza przesunięcie terminu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię niespodzianki więc chętnie spróbuje szczęścia. Gratuluję przekroczenia 100 obserwatorów, ładna liczba. Banner tu http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie wezmę udział :)
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką chęcią dołączam do zabawy :))
    Pozdrawiam serdecznie Edka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niespodzianki są super! więc z wielką przyjemnością ustawiam sie w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią zapisuje sie na candy:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj,jak mozna to i ja sie zapisze z przyjemnoscia.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię niespodzianki, więc się zgłaszam, obserwatorem zaraz zostanę i banerek też leci na bloga. A tymczasem pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi się nagroda, dlatego postanowiłam, ze jednak zgłosze się do Candy na jednym z moich ulubionych blogów i spróbuje szczęścia. W prawdzie nigdy nic nie wygrałam, wiec może pierwszy raz mi się uda. Bardzo byłoby w każdym razie miło:)

    e-mail:koppytkowa@wp.pl
    blog:kopytkowa.blogspot.com

    Na prawdę moim zdaniem rzeczy są świetne i tak bym chciała ozdobic nimi swój pokój, szczególnie, ze robię teraz jego remont!

    Pozdrawiam, Zuzia:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja także spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. witam :)))))
    z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    banerek zabieram do siebie i dołączam do grona obserwatorów bym mogła tu zaglądać regularnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Trochę późno się zapisuję na Twoją zabawę, ale dopiero teraz tutaj trafiłam. Obserwatorem już jestem i banerek zamieszczam.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana Krecia Robota - wierna moja obserwatorko, cichutko staje w kolejce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. właśnie trafiłam na Twojego Bloga :) świetne prace piękne karteczki :) z pewnością będę tu często zaglądać :) i z wielką chęcią zapisuję się na Twoje candy pozdrawiam i zapraszam również do mnie http://malina-art.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam! Dołączam się w ogonku listy chętnych na niespodziankę :) Obserwuję jako Agnieszka F., a bannerek umieściłam u mnie (serdecznie zapraszam!) na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń