niedziela, 18 czerwca 2017

Pamiątka ślubna

Dostałam bardzo proste zamówienie - pamiątka ślubna, proste a jednocześnie trudne. Para, dla której miała być przygotowana pamiątka, to uczestnicy Castel Party w Bolkowie, miłośnicy halloween i ogólnie hardkorowa para, a jednocześnie bardzo sympatyczni ludzie. Zasiadłam przed komputerem i przeszukiwałam internet i znalazłem coś :) Oto nietypowa pamiątka z okazji ślubu. Młodzi już ją dostali i wiem, że tak im przypadła do gustu, że zajęła honorowe miejsce w pokoju. I to cieszy :)



Ogromnie się cieszę, że poprzednia pamiątka ślubna Wam się spodobała. Ciekawa jestem co sądzicie o tej. Życzę miłego tygodnia i dziękuję za odwiedziny :).

15 komentarzy:

  1. Witam.Super haft. Pamiątka niezwykle oryginalna i nietuzinkowa -takie są najwspanialsze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietuzinkowa pamiatka ślubna! Oryginalny hafcik. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna pamiątka.
    Przypomniało mi się takie powiedzonko; nie ładne,co ładne, ale to co się komu podoba ( tak chyba brzmiało)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fantastyczna pamiątka :)
    Agatko, potrafisz zaskoczyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiona w punkt właśnie podziwialam ich ślubne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!
    Jak dla mnie pamiątka jedyna w swoim rodzaju !
    Uściski :)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pamiątki, indywidualne, są najlepsze.
    Miłość, humor i pasja. Boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł! Super projekt! Bardzo mi się podoba! idealna dla ludzi z dystansem do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Świetna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowa, ale bardzo fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowa a zarazem fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha,ale świetne, i bardzo oryginalna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń