niedziela, 6 stycznia 2019

Boże Narodzenie cz.III

Witam Was serdecznie w Nowym Roku :) Zostało mi jeszcze kilka kartek świątecznych, a że dzisiaj Święto Trzech Króli, to pora odpowiednia na pokazanie "zaległości". Niniejszym to czynię :) Niestety nie udało mi się przed świętami ze wszystkim nadążyć: zamówienia, świąteczna gorączka i tym podobne sprawy :) Dzisiaj trochę zdjęć do oglądania. Chciałabym bardzo też podziękować moim blogowym koleżankom za karteczki i od tego chyba zacznę :) Tradycyjnie dostałam trzy karteczki 
od Danusi
od Oli
plus dwie zawieszki
Bardzo Wam dziękuję :)
Teraz moje zaległości kartkowe :)





Dziękuję Wam za obecność w poprzednim roku i mam nadzieję, że podobnie będzie w tym Nowym Roku. Życzę Wam dużo zdrówka, pomysłów twórczych i uśmiechu :)





10 komentarzy:

  1. Bardzo wysmakowane kartki przygotowałaś - szczególnie podoba mi się ta z reniferem, cudny hafcik. Pozdrawiam!🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki otrzymane i te wykonane przez Ciebie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są niezwykle urokliwe. Drobne, a jednak w przepiękny sposób akcentują magię świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, kartki śliczne. Dziękuję za moją :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite, masz swój nieziemski styl, i taki piękny.

    OdpowiedzUsuń