niedziela, 4 sierpnia 2019

Dekoracje ślubne cz.III

Dzisiaj przedstawię Wam przedostatnią rzecz związaną ze ślubem Mojej Córki, którą wykonałam. Przed Wami jeszcze obrazek, który wyszyłam z okazji ślubu dla Młodej Pary :) Obrazek oczywiście pokażę już po ślubie. Wracam do dzisiejszego tematu czyli kieszonek na sztućce, które będą leżały obok talerzy. Wykonałam ich 62 sztuki, z tym że dla Młodej Pary są oczywiście odrobinę inne. Wszystkie wykonane są z lnu, ozdobione bawełnianą koronką, wyszyte białą muliną. Dominika i Kacper mają dodatkowo wyszytą koronę,a to dlatego, że nazwisko "Król", to taki ciekawy element dekoracji czyli korona :)




Życzę Wam miłego tygodnia :) U mnie już przedślubne szaleństwo w pełni, to już niedaleko :)

5 komentarzy:

  1. U mnie też szaleństwo. Będzie bez tych wszystkich tradycyjnych elementów, wszystko na totalnym luzie, chociaż trochę mi żal właśnie tych przygotowań i oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja córka będzie najlepiej na świecie wyposażoną panną młodą - w kwestii ozdób ślubnych. I to jeszcze wszystko piękne...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo podobają mi sie hafty na biało szczególnie efektownie wyglądają na szarym łbie. Córka pewnie zachwycona ☺️ a sam pomysł z etui na sztućce warty naśladowania. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń