niedziela, 25 sierpnia 2019

Pamiątka ślubna :)

Została mi jeszcze jedna rzecz do zaprezentowania, która jest związana ze ślubem Mojej Córki. Mama rękodzielnik, to i prezent musiał być wykonany ręcznie czyli obrazek pamiątka. Oboje są "kociarzami", zresztą od trzech lat mieszka z Nimi bardzo pyskaty kocur. Osobiście wybrałam inny obrazek, ale Mój Mąż stwierdził, że koty będą najlepsze i tak powstała trochę inna pamiątka ślubna :)


Oto ich kocurek, w całej okazałości :) Trzy letnie maleństwo Nutek :)
 
I to by było na tyle, co było związane ze ślubem :) Teraz czekam, kiedy będę wyszywać metryczkę z okazji narodzin :) Życzę Wam miłego tygodnia :)

4 komentarze:

  1. Śliczna i oryginalna pamiątka. Świetnie ją wyszyłaś i oprawiłaś. Kocie maleństwo widać, że jest zadziorne i nie da sobą rządzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka:) Szukam natchnienia na pamiątkę na ślub siostrzenicy... i chyba znalazłam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna pamiątka!:) Super te kotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To był najpiękniejszy prezent jaki mogliśmy dostać!! A metryczka, myślę że będzie kwestią czasu :D
    Mam Najlepszą Mamę na świecie ! <3

    OdpowiedzUsuń