niedziela, 20 października 2019

Worek na wino z górami

Kolejne zamówienie :) Tym razem ozdobny worek na wino dla Młodych, którzy uwielbiają wędrówki po górach. Jak wiadomo obrazek na worku ma swoje wymagania - nie może być wielki, a te które znalazłam, niestety takie były. Znalazłam w końcu widok gór, w który musiałam wpasować napis.

Wyszywanie zaczęłam od imion, a potem reszta już jakoś poszła. Osobiście jestem zadowolona :)

Okazało się jednak, że Pani sądziła, że worek będzie większy. Chciała coś takiego jak worek Mikołaja. W trakcie pierwszego spotkania pokazywałam Jej, jak wygląda taki worek wino :) Postanowiłam jednak go rozpruć i poszerzyć. Wstawiłam kawałek materiału, na którym wyszyłam serduszka :)
I oto efekt końcowy :)

Worek większy czyli szerszy, Pani zachwycona, a ja podołałam następnemu wyzwaniu :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Do zobaczenia :)



1 komentarz:

  1. Lubię takie prezenty, które nie dość ze użyteczne, pełnią funkcję opakowania to jeszcze wyglądają bardzo ładnie.☺️

    OdpowiedzUsuń