niedziela, 13 listopada 2022

Czapki, mitenki i getry

 Hura! Po dwuletniej przerwie będzie kiermasz i ja tam będę czyli w Siemianowicach Śl. Bardzo lubię tam być i spotykać się z odwiedzającymi :) W związku z tym drutki w dłoń i działamy, trzeba przygotować ofertę dla klienta, który zawsze coś tam dla siebie znajdzie. Oczywiście nie zabraknie czapek kufel piwa, mitenek, opasek i czapek :)  Dzisiaj zasypię Was pewną ilością zdjęć, żeby pochwalić się tym co przygotowałam. Kiermasz za dwa tygodnie czyli 27 listopada :)
















Na koniec zostawiłam zamówienie dla mojej kolejnej stałej klientki. Zostałam poproszona o getry dla dziewczynki. Zamówienie wykonane, dostarczone i przedstawiam modelkę w getrach :)

Na dzisiaj tyle :) Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego tygodnia. Spotkamy się po kiermaszu :)


3 komentarze:

  1. Piękne są te Twoje włóczkowe wyroby. Czapka o kształcie turbanu mnie zachwyciła. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyp fajnych prac. Powodzenia na nadchodzącym kiermaszu. Też mi się podoba czapka turban:) Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń