niedziela, 8 stycznia 2023

Ozdobna torba na album

 Witajcie w tym Nowym Roku 2023 :) Trochę mnie nie było ale oprócz sytuacji domowej, która czasami jest bardzo trudna, rozłożyła mnie choroba. Nie pamiętam kiedy tak się czułam, bardzo dawno temu. Wracam powoli do zdrowia i nadrabiam zaległości. W ostatnim poście wspominałam o kiermaszu, było wspaniale. Wszyscy bardzo ucieszyliśmy się ze spotkania :) Brakowało Nam tego :) Oto kilka zdjęć :)





Teraz wspomniana w tytule ozdobna torba na album ze zdjęciami. Miało powstać opakowanie na specjalny album dla dwójki osób, które obchodziło wspólnie 50-te urodziny. Małżeństwo to niedawno miało też rocznicę ślubu, wtedy powstał worek na wino. Wtedy wyszyłam serce, a teraz trzeba było pomyśleć o wspólnej zabawie, a miało być "śmiesznie". Tak oto powstała taka ozdobna torba :)




Dzisiaj tyle :) Kochani wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :) Do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Jaka obfitość form i treści. Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na zastosowanie tego haftu, fajna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna torba! Przejść razem przez życie tanecznym krokiem.. Wielu o tym marzy :) Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń