poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kolejne zamówienia!

Dzisiaj już mogę się pochwalić następnymi zamówieniami, które dotarły już do właścicieli. Jest to pamiątka chrztu, gdzie sam motyw był prezentowany przy kartkach komunijnych - drobna "przeróbka" i powstał nowy  pomysł, który poddała zamawiająca Pani. Pomysł bardzo mi się spodobał - coś innego.


Oczywiście napis wykonany krzyżykami złotą muliną. Tym razem poszło lepiej...

Następne zamówienie to bieżnik plus dwie serwetki, wyszywany haftem richelieu. Bieżnik ma długość 90cm, a szerokość 46cm. Przy obróbce zdjęć okazało się, że zdjęcia wykonane w domu (późnym popołudniem) nie oddają barwy bieżnika. Dlatego też przy pomocy koleżanki zrobiłam zdjęcia w miejscu "docelowym". Tam przynajmniej widać kolorystykę bieżnika.





Dziękuje za pozostawione komentarze, które motywują do dalszej pracy. Pozdrawiam komentujących i zaglądających w moje skromne progi. 

4 komentarze:

  1. Wyszywałam kiedyś richelieu, więc jestem pod wrażeniem pięknego bieżnika i równie pięknych serwetek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiątka piękna, ale haft jest przewspaniały, ogromnie eleganci komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca! Chyle czolo przed Toba i zapraszam w moje skromne progi! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet przepiękny:) Sama wyszywam Richelieu i wiem ile czasu i energii poświęca się później na dokładne wycięcie wszystkiego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń