czwartek, 20 czerwca 2013

Paściak :D

No i każdy się zastanawia o czym mowa, już wyjaśniam. Przyjaciółka poprosiła mnie, żebym rano zadzwoniła do Niej i przypomniała Jej, że ma do pracy zabrać ze sobą dla mnie "paściaka". Nie bardzo wiedziałam o co Jej chodzi ale posłusznie rano zadzwoniłam i przypomniałam. Moja radość była ogromna jak go zobaczyłam i czym prędzej się chwalę. Paściak - cudowne pudełko z papierowej wikliny z  elementem decupag - prezent dla mnie. Postanowiłam i Wam sie pochwalić!





A w środku były uwielbiane przez wszystkich moich domowników czereśnie. Tym się podzieliłam ale koszyczek został w moim posiadaniu, chociaż córcia zacierała swoje łapki :)

Serdecznie witam nowe obserwatorki!


7 komentarzy:

  1. Pudełeczko faktycznie bardzo ładne, ale dlaczego paściak, to nie rozumiem?:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko użyłam Określenia Przyjaciółki ale bardzo mi sie spodobało. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pudełeczko naprawdę śliczne, piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym zacierała łapki na tak śliczne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko! I koniecznie zapytaj, co oznacza to określenie, bo na pewno nie tylko mnie ciekawość zżera.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby zwal to pudeleczko, to jest piekne! Szczesciara, ale nalezy sie Tobie , piekne robisz rzeczy!

    OdpowiedzUsuń