niedziela, 8 lipca 2018

Małe obrazki

Pojawiam się i znikam :) Jestem i chyba ten miesiąc tak będzie wyglądał czyli chwilowe lenistwo,  to ten czas urlopowy na mnie tak działa:) Ciągle jednak coś tam wyszywam. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać małe obrazki, które powstały na potrzeby sklepu. Kiedyś znalazłam na necie wzorki, które bardzo mi się spodobały. Jeden już wykorzystałam dwa razy czyli na kartkę i na worek ozdobny, to para na rowerze. Drugi to para na ławeczce. Teraz jest obrazek ale pewnie i kartki się doczeka, bo bardzo fajnie się go wyszywało. Kwiat magnolii z kolei, to wzorek z "zasobów gazetowych". Miłego oglądania :)



Życzę Wam miłego wakacyjnego lenistwa i dziękuję bardzo za odwiedzinki i pozostawiony ślad swojej obecności:)

7 komentarzy:

  1. Te obrazki mają tyle uroku i takiej słodkiej niewinności. Miło się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są Twoje obrazki. Radosne, pełne uczuć, wrażliwości. Wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybrałabym pierwszy obrazek, zarówno ze względu na motyw roweru, jak i kolory. Połączenie bieli, czerni i czerwieni to moja ulubiona kombinacja kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Magnolia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń