niedziela, 19 lutego 2023

Mitenki ze zwierzątkami

 Dzisiaj będzie o robótkach na drutach czyli o mitenkach. Wszystko zaczęło się od zamówienia na prezent świąteczny. Klientka poprosiła mnie o mitenki z sową ale ta miała być w kolorze różowym, a całe mitenki szare. Zrobiłam, spodobało się i pojawiło się kolejne zamówienie od Niej. Tym razem miały być z kaczuszką i konikiem. Wykonałam, wysłałam i super. Kolejne zamówienie na mitenki z konikiem :) Znalazłam schemat kota i też zrobiłam, pewnie znajdą swojego właściciela :) Zapraszam na fotorelację :)











Na dzisiaj tyle :) dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia :) Miłego tygodnia Wam życzę :)

3 komentarze:

  1. Świetny projekt jak i wykonanie. Super się prezentują Twoje mitenki i napewno znajdą właściciela:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super, bardzo oryginalne, takie jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, z poczuciem humoru, a ta z sówką wplecioną - rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń